LHC slog äntligen Hv71

Tre raka förluster tror jag de va och äntligen är detta spöke borta!
5-2 vart matchen och när jag en gång träffa Ferna i hallen så sa jag, kan du inte vara snäll och göra ett mål till mig.
Efter det va det jävligt kärft med mål, men idag, idag satte Ferna mitt mål ;)
Tack Daiel Fernholm !
Kändes grymt skönt på första raden och se målet mitt framför ögonen :)

såhär såg det ut !

Period 1
Inga mål

Period 2
01:01 1-0 Tony Mårtensson (Hlavac, Hlinka)
06:28 1-1 David Petrasek (Puistola, Melin) PP1
11:50 2-1 Mikael Håkanson (Johansson, Mårtensson) PP1
15:43 3-1 Jan Hlavac (Hlinka, Mårtensson)

Period 3

03:25 4-1 Jan Hlavac (Mårtensson, Håkanson)
10:04 4-2 André Petersson (Niinimaa, Almquist) PP1
11:20 5-2 Daniel Fernholm (Hlinka, Emvall) 4-mot-4

LHC ligger nu tvåa i tabellen, men då har inte skellefteå och Färjestad som ligger på samma poäng spelat 26 matcher, men imorgon tror jag att dom spelar sin 26 match och då får vi se vart vi ligger ;)

Linkopinghc.com är hemsidan matchrapporten är kopierad ifrån !

/LHC-Emeliié

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: det blire då definitivt ;) speciellt när det handlar om ens favoritlag, haha ;D

2009-12-01 @ 15:39:05
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0