Så viktigt med tre poäng

Tjabba!
 Var ett tag sen , dags att börja uppdatera här för min del ; ) 

vinst i dag för våra goa gubbar, tre sköna pinnar hemma mot brynäs. brynäs var det bä'ttre laget och hade matchen i stort säött, skotten vann dom men vi gjorde fler mål. Frölunda fick ett mål bortdömt och det var 4-2 målet matchen slutade istället 3-2 . Varför målet dömdes bort var för att en brynäs spelare åkte på målet vilket skall leda till utvisning eftersom han inte svängde utan körde rakt in. Hur som helst så dömde domaren inte mål vilket var rätt!

Nu hoppas vi att vi kan fortsätta vinna, själv har jag bokat biljetter till matchen då vi möter Luleå hemma, o gud vad jag längtar.

tack för mig / Frölunda-Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0